Huub Klinkenberg

Ik heb een 6-tal NANO rolgordijnen van Luxaflex waarvan er nu helaas eentje defect is. Luxaflex heeft dit product uit de handel genomen en weigert alle service. Ze 'doen er niks meer aan'. Dat is lekker makkelijk. Het was sowieso al een lastig product want de standaard geleverde klittenband was een drama. De rolgordijnen vielen van het raam af. Ik heb ze alle 6 voorzien van echt klittenband, dat ook aan Luxaflex doorgegeven en voor de tip zelfs nog een kleine bonus ontvangen. Maar uiteindelijk heeft men ze toch uit productie genomen en doen ze er niks meer aan. Zelfs geen after sales service. Heel slecht. Waardeloos.

Waar heeft u de Luxaflex® raambekleding gekocht?

de Zon in Geleen

Is de Luxaflex® raambekleding door uw leverancier gemonteerd?

Ja

Heeft u een (online) verkoop- en adviesgesprek gevoerd met uw leverancier?

Ja

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Huub. Zoals eerder door ons is opgemerkt hebben we je meedenken zeer gewaardeerd en zeer serieus naar een oplossing gezocht. Dat is om meerdere redenen helaas niet gelukt. Jammer dat je het als "waardeloos" benoemd, er is door ons wel degelijk tijd en moeite in gestoken, helaas niet met de uitkomst die je wenst. Uiteraard ga je over je eigen kwalificatie en ga ik er maar van uit dat het de teleurstelling is. ^TV

Score voor Luxaflex Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Land NL
NANO rolgordijnen