Herman

Absurde prijsverhoging Luxaflex!!

September ‘20 aanvraag offerte Luxaflex aantal ramen bij dealer. Juni ‘21 deel van offerte besteld, 3 ramen waarvan 2 ramen met TruFit systeem. Luxaflex is in prijs verhoogd. Het ‘normale’ systeem plus ca € 20,- Begrip, 7 maanden na offerte en een nieuw jaar. TruFit echter is NEGENTIG TOT HONDERD EURO PER RAAM DUURDER geworden! Dus voor 2 ramen is dat € 200,- Het liefst cancel ik de GEHELE order maar heb voor 2 ramen al volledig betaald, 1x ‘normaal’ en 1x TruFit. 1 bestelling inmiddels cancelled. De dealer vertelde mij dat Luxaflex de prijzen per 1 juli 2021, opnieuw gaat verhogen. Luxaflex, Hunter Douglas, zijn doorgeslagen! De dealer heeft een buurman die ook een merk voert, BECE. Daar ga ik volgende week mee praten! Als ik de hele order zou kunnen cancelen of kan cancelen, graag! Behalve deze absurde prijsverhoging is ook de partij waar wordt besteld bepalend voor de prijs of deze hoger of lager is. Dealer of franchiser. Dit kan zomaar tientallen Euro’s schelen. Lekkere club dat Luxaflex! Laatste keer ook bij luxaflex!

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Herman. Je hebt helemaal gelijk dat de prijzen die je noemt t.o.v. 2 jaar terug best fors zijn verhoogd.
De slag om grondstoffen op de wereldmarkt noodzaakt daar toe en ook andere aanbieders en sectoren hebben daar last van. Overigens is het aan jou en de verkoper om de definitieve prijs te maken, we hanteren verkoop richtprijzen. Ondanks je teleurstelling hoop ik dat je veel plezier van je aankoop hebt. ^TV

Score voor Luxaflex Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Luxaflex