LUMZ

Dragt

Wij hebben een bank van Het Anker besteld met kussens en deze werd geleverd zonder kussens omdat het personeel niet wist dat deze apart bij besteld moesten worden. Hierop de klantenservice, in dit geval Jordy gebeld. In eerste instantie vond hij dat wij deze kussens los bij moesten bestellen maar uiteindelijk moest hij toegeven dat je de kussens niet eens los kon bestellen. Lumz zou het oplossen en over 6 weken zouden wij de kussens ontvangen. Wij hadden zelf de bank geïmpregneerd met de meegeleverde spuitbussen en deze volgens de instructie opgemaakt. Wij vroegen dus ook om nieuw impregneermiddel maar dat vond hij niet nodig want het was geleverd ook voor de kussens die er niet bij zaten. Uiteindelijk na veel gesteggel zou hij ook deze nog een keer leveren. Zo juist weer gebeld met de klantenservice van Lumz en hier werd gezegd dat de kussens voor week 34 gepland staan en dat is eind augustus terwijl we begin juni contact hebben gehad en vanaf toen de 6 weken zijn gaan lopen die toegezegd is. Half juli gaan ze niet redden uiteraard. Van enige spoed om het op te lossen is niets te merken in ieder geval. Bijzonder onprettige ervaring met de klantenservice over de afwikkeling en ik raad dan ook iedereen met klem af hier te bestellen.

Reactie LUMZ:

Hallo meneer Dragt,
Bedankt voor de review!
Wat een vervelende kwestie, kan mij de ontevredenheid goed voorstellen - waarvoor onze excuses.
In de order maak ik op dat mijn collega's een spoed opdracht hebben ingezet voor de levering van de ontbrekende kussens. Helaas ligt een levertijd buiten onze macht daar wij hierin afhankelijk zijn van de leverancier/fabriek. De leverancier probeert hierin voorrang te verlenen en doen hun best, echter kunnen wij een levering eerder niet garanderen, helaas.
Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee