LUMZ

Michel van Dijk

Eerst een dure lounch set besteld en die kwam uiteindelijk. Steun van de bank gebroken en dus gebeld. Maar dat was tegen einde werkdag en ik moest maar een mail sturen met foto's want het kon niet meer in behandeling genomen worden omdat "we" naar huis willen en niks meer doen in het laatste uur.

De maandags erna pas weer mail retour dat het omgeruild zou worden en ik dezelfde dag nog gebeld zou worden door de transporteur. Dat gebeurde pas 24u later en de dag erna maar weer vrij genomen om het nu maar zelf te ontvangen.

Dezelfde dag ruim voor 16u de bijpassende regenhoes besteld. Er stond voor 16u besteld volgende dag in huis. Volgende dag stond het nog op behandelen en dus maar weer bellen.

Ja sorry we hadden een bedrijfs uitje en waren niet aanwezig om de bestellingen door te voeren. Maar waarom heb ik dat bericht niet gekregen bij de bestelling? Of zet je de website op stil zodat men weet dat het zo Is?

De bestelling maar weer geannuleerd want zo gun ik een winkel mijn centen niet. lumz wil graag dingen verkopen maar de manier van dingen oplossen is kut.

Score voor LUMZ: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee