Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Ronduit slecht

3,5 jaar geleden hebben wij bij deze zaak de nodige meubels aangeschaft, waaronder een houten eettafel. Uit het niets breekt in december een poot onder de tafel af waardoor het blad naar voren klapte terwijl er iemand aan tafel zat. Levensgevaarlijk. Vervolgens contact opgenomen met lumz en de situatie voorgelegd. Zeer teleurstellende reactie, nul begrip en klantenservice medewerker wijst klacht van de hand omdat de garantietermijn om zou zijn. Een professioneel bedrijf zou dit heel anders oplossen dan een klant de deur wijzen op het moment dat er een dergelijk probleem ontstaat. Na vele mails ook voorgesteld om in gesprek te gaan met directie, helaas stond men hier niet voor open, Aangetekende brief gestuurd. Toen stelde men voor om slechts de ene poot te repareren, waarbij wij de helft van de kosten zouden moeten dragen. Wij vertrouwen de tafel niet meer en verwachten op zijn minst dat de hele constructie wordt verstevigd.
uiteindelijk de rechtsbijstand ingeschakeld omdat we met Lumz niet verder komen.

Score voor Lumz.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tafel