Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Carmen van Leijden

Afgelopen donderdag voor de zekerheid gebeld of ze de stoel die ik op de website heb gezien op voorraad is. Op de website wordt aangegeven dat deze op voorraad is. Vandaag naar de winkel gereden ruim een uur rijden. Helaas was de stoel niet in de winkel en ook niet in een andere kleur konden we weer een uur naar huis rijden.
Je kan de stoel we online bestellen werd mij verteld maar als de kleur toch niet helemaal past moet ik tussen de 20 a 30 euro retour kosten betalen. Terug brengen naar de winkel kost niks werd er gezegd. Uhm behalve 2 uur van onze tijd en bezinekosten...
erg teleurgesteld vooraal omdat het en op de website staat dat de stoelen op voorraad zijn en dat ik juist om dit te voorkomen contact met de winkel heb opgenomen.

Reactie Lumz.nl:

Beste Carmen,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat u in de veronderstelling was dat de voorraad in onze showroom staat! Helaas beschikken wij echter maar over 1000 m2 showroom en kunnen hier maar een kleine greep van het online assortiment laten zien. De voorraad staat in ons externe magazijn en is in het weekend niet toegankelijk. Om uw retourzending op afspraak te kunnen laten afhalen, dienen wij hier helaas kosten voor te berekenen. Dit staat duidelijk aangegeven in de voorwaarden op onze website.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn en denken graag met u mee om de scherpste prijs te bieden :-)!
Team LUMZ

Score voor Lumz.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee