Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Onno Havelaar

Vanaf de eerste levering ging het al mis 1 set van 2 vintage krukjes besteld kreeg er maar 1 geleverd en deze was duidelijk gebruikt en dus niet nieuw. Ook de naleveringen gingen mis, hierover duidelijk gemaild naar Lumz met duidelijke foto,s en uitleg het enige wat ik terug kreeg was dat men het vreemd vond en er werk van gingen maken om hun kwaliteit hierin te verbeteren, zelfs na meerdere malen gemaild en gebeld te hebben totaal geen verbetering. Al met al zeer slechte communicatie naar klant, totaal geen klant gerichte oplossingen, totaal geen excuses vanaf hun kant, veel beloftes aangaande verbetering, binnen 7 dagen terug betaling maar ook daar kunnen ze niet eens aan voldoen. Zo ook de door hun ingehuurde transporteur laat te wensen over qua communicatie en werkwijze.

Beter luisteren naar de klant die immers betaald, met klant gerichte oplossingen komen in plaats van te zeggen begrip te hebben voor de situatie en pas bij 3x fout leveren zeggen we gaan beter op letten voor het uitgeleverd word.

Reactie Lumz.nl:

Beste Onno,
Bedankt voor uw review.
Ons team heeft meerdere malen contact met u gehad om u tevreden te stellen. Helaas is dit niet gelukt, waarvoor onze excuses. Wij hebben de krukjes een aantal keer bij u omgeruild, maar helaas voldoen de vintage krukjes niet aan de uitstraling die u had verwacht. Het geld bedrag is gelijk teruggestort na verwerking van de retour en binnen de termijn.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Score voor Lumz.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Set vintage krukjes en teakhouten buro