Looping

Frank

Met verkoper van looping verkoopprijs afgesproken, koopovereenkomst getekent. als verkoper mag je de auto niet meer verkopen, anders een schadevergoeding betalen. uiteindelijk komt een transporteur langs, kijkt de auto na en verteld dat de auto mankementen heeft.
hij wil hem niet kopen voor de afgesproken prijs, maar bied dik €1100,-- minder.
in koopcontract staat er mag niet onderhandelt worden!!!!
ik naar looping gebeld en mijn contact persoon is niet aanwezig en zou mij smiddags terug bellen.
ik zeg tegen de transporteur dat dat niet is afgesproken en dat de auto geen mankementen heeft en dat ik wel contact opneem met mijn eigen garage.
hij zegt dat de koop dan niet doorgaat en bied mij dan €400,-- meer als net, ik zeg dat dat alsnog teweinig is.
de koop gaat niet door.
Ik bel nogmaals naar Looping om de situatie uit te leggen en ze zeggen dat ze niks kunnen doen verder. de contactpersoon zou mij terugbellen.
Het is nu 10 dagen geleden en nog steeds geen reactie van looping gehad om te kijken voor een oplossing.
Ik heb de koper nagekeken op internet en blijkt dat dat bij hem vaker gebeurt.
Ik vind dit een trieste zaak.

Reactie Looping:

Beste Frank,
Wij hebben geprobeerd te bellen, maar kregen je niet te pakken. We hebben daaropvolgend een mail gestuurd met het verzoek ons te bellen. Wat wij hebben teruggekregen van onze dealer was dat er technische mankementen met o.a. de motor en koppakking waren van de auto. Op dat moment is er contact geweest met een van onze collega's die heeft uitgelegd dat de koper met deze mankementen extra kosten moet maken waardoor hij het afgesproken bedrag niet wil/kan betalen. We hebben wel over een oplossing gesproken, we hebben aangegeven dat we snappen dat je niet akkoord wilde gaan met een lager bod, maar dat de koper het afgesproken bedrag niet kan betalen i.v.m. bijkomende kosten. Daarin hebben we verder aangegeven dat wanneer je het tegenvoorstel niet wil accepteren, we op zoek zouden gaan naar een nieuwe koper. We begrepen dat er inmiddels gesprekken gaande zijn met een mogelijke nieuwe koper. Uiteraard vinden we het jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. We doen er alles aan om nauw contact te houden en de verkoop naar tevredenheid te laten verlopen.
Team Looping

Score voor Looping: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee