LOI

Wanda van Balen

HBO Adobe Expert

Ervaringen LOI

In welke chaos ben ik nou beland?
Met veel enthousiasme was ik bezig, onder goede begeleiding van de LOI docenten, met mijn thuisstudie HBO Adobe Expert.
Maar sinds begin september zit ik in een administratieve chaos van de LOI.
-In aug een verlenging aangevraagd en betaald (alles per mail netjes bevestigd gekregen, maar LOI heeft deze niet goed in de administratie verwerkt, WANT
-in september word ik overvallen met meerdere mails en onterechte herinneringen over het vervallen van de serviceduur
-meerdere malen telefonisch contact gezocht, lang wachten (min 45 min), geen gehoor!
-ook via contactformulier kreeg ik geen antwoorden voor die vervaldatum van 6 okt.
Ik ben toen, uit angst mijn leeromgeving in de Campus te gaan verliezen nogmaals een verlenging gaan bevestigen en heb voor de zekerheid nogmaals betaald, met het vertrouwen dat weer terug te krijgen ‘omdat hun administratie nog even niet op orde was.’
-het dubbel betaalde bedrag nooit teruggekregen!
-uiteindelijk gebeurde waar ik al bang voor was gebeurde:
Mijn leeromgeving van afgelopen jaar is voor mij niet meer zichtbaar inclusief mijn gemaakte examen en niemand kan mij helpen en verwijst mij wederom terug naar de klantenservice en het contactformulier. Over mijn gemaakte examen hoor ik niets meer en mijn docenten weten ook niet waar dat is gebleven.
LOI, ik was zo blij bezig, maak waar wat je hebt beloofd, want dit lijkt nergens op!

Reactie LOI:

Beste Wanda,
Uit jouw reactie begrijp ik dat je tegen meerdere problemen bij jouw studie aanloopt. Natuurlijk is dat niet handig.
Ik heb met je meegekeken en zag op dit moment geen open vragen staan. Mocht ik toch iets voor je kunnen betekenen, ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl.
Mark, LOI Webcare

Score voor LOI: 1/5