LOI

Jolien

Cursus Interieurstyling

Ervaringen LOI

Ik vind LOI enorm slecht als onderwijsinstelling. Afgelopen oktober voor meer dan €500,- een cursus Interieurstyling gekocht, een stapel papieren thuisgestuurd gekregen en vervolgens nooit meer iets van LOI gehoord. Ik heb een klapper gekregen met 6 dikke hoofdstukken, waarvan het eerste hoofdstuk echt in babytaal is en je nog wordt uitgelegd wat papier is, en verder totaal geen planning wordt gegeven hoe je het moet aanpakken en hoeveel tijd je ergens mee kwijt bent. Toen ik vroeg of er wel een soort schema of planning is (na 3x contact zoeken) werd me verteld dat dit niet bestaat. Belachelijk! Dat noemt zich een onderwijsinstelling. Verder is er nooit maar dan ook echt nooit ook nog maar een contact moment geweest vanuit LOI. Zelfs geen mailtje, over hoe het gaat. Echt bizar. Dit is echt niet je geld waard en ik raad het iedereen af. Ze zijn blij als ze hun geld binnen hebben en daarna zoek je het maar uit.

Reactie LOI:

Beste Jolien,
Wat spijtig om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met je opleiding. Op de LOI Campus heb je een leerpad. Dit is het pad wat je kan volgen om de opleiding af te ronden.
Wel heb je altijd de vrije keuze met welke module je wilt beginnen. Omdat de LOI flexibel studeren aanbiedt en je voor een thuisstudie hebt gekozen kunnen we je geen rooster geven net zoals bij een reguliere onderwijsinstelling. Je hebt zelf de vrijheid om te kiezen wanneer je tijd wilt besteden aan je opleiding.
Mocht je meer begeleiding willen dan kan je altijd je docent benaderen. Je docent staat tijdens de gehele opleiding voor je klaar. Hij/zij verzorgt niet alleen eventuele lesdagen, maar geeft ook feedback op ingestuurde opgaven en kan al je inhoudelijke vragen beantwoorden.
heb je een inhoudelijke vraag over de leerstof, dan kan je ook bij je docent terecht. Bijvoorbeeld wanneer iets niet duidelijk is, of wanneer je niet weet hoe je een opdracht aan moet pakken. Je bereikt je docent via de optie ‘Vragen over de leerstof’ in de betreffende modulewerkruimte op LOI Campus.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag en kan je mailen naar webcare@loi.nl.
Ian, LOI Webcare.

Score voor LOI: 0.5/5