LOI

Jaimy Geerts

Havo

Ervaringen LOI

Slecht, geen goede communicatie. Probeer ondertussen al maanden een adreswijziging door te geven. Heb dit doorgegeven via de mail, heb gebeld we kregen te horen van die mevrouw:' Ik zie dat het nog in een proefperiode is, geen probleem deze schrap ik u moet enkel een nieuwe aanmelding maken.' Dat hebben we ook gedaan in de volste vertrouwen. Wat blijkt nu? Mijn zoon zit nu met 2 dezelfde opleidingen. Wat ik ook doe? Er wordt GEEN RESPONS op gegeven. Enkel een betalingsvoorstel....

Hoe vaak moet ik dit nog vragen en mededelen dat mijn zoon aan het studeren is. En dat ik elke maand € 114 overmaak, bewijzen heb ik doorgestuurd. Ook de mail waarin staat dat het oude adres per ongeluk op de eerste aanmelding stond en dit aub kan worden veranderd.

Nu zit ik met een schuld van € 827.50 kenmerk 123368030, dit is waar het verkeerde adres op staat en zou volgens de medewerkster worden geschrapt. Esther Spruit is haar naam, hoe vaak moet ik nog zeggen dat het NIET onze fout is. Het ging enkel om een adreswijziging, ze geeft hier geen gehoor aan, krijgen een afbetalingsplan, machtigingsformulier invullen enz. Geen enkel woord gerept over een adreswijziging, of mevrouw ik zie het uw zoon heeft 2 dezelfde opleidingen, ik ga u hiermee helpen om dit op te lossen. Nada noppes!

Van september tot nu ben ik tevergeefs bezig om een simpele adreswijziging door te geven. We hebben gedaan wat ons is worden gezegd. Facturen doorgestuurd, bewijs dat hij bij jullie aan het studeren is... Wat moet ik nog meer doen? 123461472, kijk maar. Elke maand betalen wij en in de E learning ziet u dat hij al heel wat werk heeft verricht!

Nu, hoop ik na 8 maanden eindelijk eens wordt gehoord en dat het aub wordt opgelost!

Vriendelijke groet,

Mevrouw Geerts