LOI

Ivanka van der Reest

Kort MBO Pedagogisch medewerker kinderopvang

Ervaringen LOI

Zeer tevreden! Vanaf het moment dat ik voor het eerst contact legde om te vragen om een offerte tot nu in mijn studie positieve ervaringen. Ik had een boek dubbel en een ontbrekend boek, direct opgelost. Ik snapte niet hoe ik de Kennistrainer aan de praat kreeg, stuurde een berichtje erover en binnen een half uur werd ik gebeld en geholpen. De mensen die voor je klaar staan zijn allemaal enthousiast, vriendelijk, professioneel en toch persoonlijk betrokken met je. Klantenservice kan gewoon niet beter. En de opleiding zelf is ook heel fijn. Ik wilde me eerst kunnen richten op het grootste deel theorie omdat dat voor mij beter werkt, dat kon via een korte opleiding waarin bijna alle theorie behandeld wordt. Ideaal voor mij, en omdat het een thuisstudie betreft kan ik zelf mijn leermomenten inplannen. Al met al is de keuze voor de gewenste opleiding bij dit instituut de beste keuze die ik in mijn leven gemaakt heb. Studeren bij de LOI beveel ik graag aan.

Reactie LOI:

Beste Ivanka,
Bedankt voor je bericht.
Onwijs bedankt voor de positieve woorden!
Wij doen ons uiterste best om je tijdens de gehele studieperiode te kunnen voorzien van optimale begeleiding zodat je in alle rust met vooral heel veel plezier kunt studeren.
Nog heel veel leerzame studiejaren gewenst!
Wishal, LOI Webcare

Score voor LOI: 5/5