LOI

Hannah van Hemert

Opleiding VWO

Ervaringen LOI

De studentenportal kan ik niet volledig openen op mijn iphone, de portal is sowieso zeer onoverzichtelijk en niet duidelijk, de lesstof die ik tot nu toe heb gekregen, kon ik duidelijker, beter en gratis op internet vinden, de docenten met wie ik tot nu toe contact heb gehad vond ik in alle gevallen ook niet duidelijk. Er zit geen lijn in de lesstof, geen volgorde, geen stappenplan, het is voor mij zeer demotiverend en ik heb het echt geprobeerd. Het is ook al een aantal maanden zo, dat als je in de portal klikt op service & contact, er een “error” verschijnt. Daarnaast zijn ze blijkbaar nog zo ouderwets dat ik mijn rekeningen per post moet ontvangen, wat in deze tijd zeer verwarrend is en er voor zorgt dat ik mijn rekeningen te laat betaal of dat ik in één keer 3 rekeningen tegelijk moet betalen. Dan als ik de LOI bel via de klantenservice sta ik vrijwel altijd een kwartier in de wacht, om vervolgens iemand te spreken die er eigenlijk niet zo veel over kan zeggen.

Reactie LOI:

Beste Hannah,
Hartelijk dank voor je bericht.
Wat spijtig om te vernemen dat je tot nu toe niet tevreden bent over de gekozen opleiding. Wij willen absoluut niet dat onze studenten gedemotiveerd raken.
LOI Campus, ook wel de digitale leeromgeving, is het best te gebruiken op een computer met de webbrowser chrome. Op telefoons en tablets kan het inderdaad voorkomen dat bepaalde onderdelen niet zullen openen of niet volledig weergeven zullen worden.
De Campus heeft instructie video’s en uitleg waar mee er duidelijkheid gecreëerd wordt hoe de Campus werkt.
Je kunt deze video’s terug vinden onder : Mijn Account > Tutorial.
Elke opleiding wordt uitgestippeld in het ‘’Leerpad’’ wij zien dit als rode draad, en hebben ervaren dat als studenten het Leerpad aanhouden, zij gestructureerd aan hun opleiding kunnen werken.
Bij het Leerpad kun je ook aanvinken wat je al hebt gedaan. Zo kun je voor jezelf bijhouden wat je voortgang is.
Wij versturen inderdaad nog rekeningen per post. Mocht je liever willen dat het automatisch wordt afgeschreven, geef dit gerust aan ons door, dan kunnen we dit voor je aanpassen.
De LOI heeft er het afgelopen jaar hard aan gewerkt onze klantenservice te verbeteren. Onze excuses dat je soms toch nog langere wachttijden ervaart.
Mocht je graag meer informatie of uitleg willen over je online leeromgeving, stuur ons dan een e-mail onder vermelding van je cursistennummer naar webcare@loi.nl.
Dan kijken we graag met je verder wat we voor je kunnen betekenen en hopelijk kunnen motiveren.
Een hele fijne dag toegewenst.
Linsey, LOI Webcare.

Score voor LOI: 2/5