LOI

Graydon

LOI DE GROOTSTE OPLICHTERS DIE ER ZIJN!

Informatie aangevraagd en krijg gelijk het hele pakket opgestuurd en netjes na 4 weken terug gestuurd en nu een rekening van €1750,- moeten betalen zonder enig reactie op email van de loi! Is het zo door gestuurd naar een incasso bureau Graydon die mee helpt met deze oplichters. Uw bent gewaardschuwd!!!! GRAYDON EN LOI OPLICHTERS

Ervaringen LOI

LOI DE GROOTSTE OPLICHTERS DIE ER ZIJN!

Reactie LOI:

Beste Ivo,
Bedankt voor je bericht!
Wat jammer om te lezen dat je het op deze manier ervaart. Na een administratieve controle is gebleken dat er begin 2018 reeds contact is geweest omtrent deze situatie. Uit voorgaand onderzoek is gebleken dat wij via onze website een inschrijving voor de opleiding MBO Doktersassistent hebben ontvangen. Volgens de bij ons bekende gegevens volg jij echter geen studie bij ons, waardoor jouw beoordeling betrekking heeft op een inschrijving van derden. Mochten wij de student in kwestie ergens mee van dienst kunnen zijn, dan wil ik de student vriendelijk verzoeken om zelf direct contact met ons op te nemen. Onze klantenservice is van maandag t/m donderdag van 9:00 tot 20:00 en op vrijdag van 9:00 tot 18:00 bereikbaar op 071-5451234.
Hiernaast kan ik je informeren over onze algemene voorwaarden. Na het tot stand komen van de overeenkomst, is het mogelijk om een inschrijving binnen 14-kalenderdagen kosteloos te annuleren. Het verzenden van een annuleringsverzoek na vier weken na datum van inschrijving valt buiten de bedenktermijn. In dit geval zal de opleiding volgens onze algemene voorwaarden worden beëindigd. Meer informatie over onze algemene voorwaarden kan je terugvinden op www.loi.nl.
Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 0.5/5