LOI

Aaron Jansen

Engels VWO

Ervaringen LOI

Vorig studiejaar heb ik via Leidse Onderwijs Instellingen (LOI) een VWO deelcertificaat gevolgd voor Engels. Via LOI kreeg ik alle nodige informatie, waaronder de voorbereidingen voor het examen. Voor het onderdeel literatuur ben ik verkeerd ingelicht. LOI heeft twee documenten online staan waarin allebei dezelfde eisen worden gesteld aan de literatuurlijst voor Engels VWO maar deze komen niet overeen met de gestelde eisen van DUO. Dit had ik van te voren niet gecontroleerd omdat ik ervan uitging dat LOI mij juist zou informeren. Door deze incorrecte info heb ik geen voldoende gehaald voor het onderdeel literatuur en daarbij ook meteen voor het examen Engels. LOI heeft verkeerde informatie aan een betalende klant gegeven. Ik probeer al sinds begin september 2018 in contact te komen met LOI over deze klacht maar ik krijg geen antwoord. Ook via de telefoon wordt mijn nummer niet meer beantwoord. Dit bedrijf heeft de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Ik schrijf dit in november en het lijkt er op dat ik nooit meer iets ga horen van het bedrijf. Doei doei geld.

Reactie LOI:

Goedemorgen Aaron,
Bedankt voor je review!
Jammer om te lezen van de situatie. Wij hebben je bericht inmiddels op meerdere kanalen ontvangen. Dit is reeds in behandeling bij de studieleiding. Zodra wij een reactie ontvangen, wordt je geïnformeerd.
Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Sharon, LOI Webcare

Score voor LOI: 0.5/5