LOI

Maartje

HBO Communicatie en Multimedia Design

Ervaringen LOI

LOI is een goede optie voor mensen die flexibel een opleiding willen volgen, de online leeromgeving is duidelijk en het lesmateriaal in de meeste gevallen professioneel. Ik heb op dit moment alleen nog maar inleidende vakken gevolgd dus kan over de inhoud van de specifieke opleiding nog niet zoveel zeggen. Dit is meteen ook het minpunt wat mij betreft: jammer dat zolang gewacht wordt met het introduceren van de vakinhoudelijke stof.

Reactie LOI:

Beste Maartje,
Ik wil je bedanken voor de review!
Wat fijn om te vernemen dat je over het algemeen tevreden bent over de door jou gekozen opleiding. Daar veel van onze studenten geen of weinig kennis hebben over het vakgebied waarin zij studeren, proberen wij hen optimaal voor te bereiden d.m.v. inleidende vakken.
Mocht je graag eerder van start gaan met verdiepingsmodules, dan kan ik je aanraden om deze modules te starten naast jouw inleidende modules. Dit is het voordeel van flexibel studeren. Je bent niet verplicht om je te houden aan het aangeraden studierooster.
Ik wens je veel succes met de voortzetting van jouw studie! Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 3.5/5