Prim agegaan
Ervaring LOI Kidzz
Het is prima gegaan, ik vond de lesjes wel erg kort. Mijn zoon heeft op een andere manier zijn typediploma gehaald, daar zat veel meer repeteer werk in. Dus slijt het nog beter in.
Het is prima gegaan, ik vond de lesjes wel erg kort. Mijn zoon heeft op een andere manier zijn typediploma gehaald, daar zat veel meer repeteer werk in. Dus slijt het nog beter in.