LOI Kidzz, dé manier om met plezier te leren typen!
Ervaring LOI Kidzz
Wij zijn heel tevreden. Het was soms lastig voor Gerdi om verder te kunnen omdat hij de capslock had ingedrukt en dat was hem niet altijd duidelijk. Misschien dat daar een verbeterpunt zit voor jullie, dat dat wordt aangegeven. Dat heeft hem veel tijd en frustratie gekost. ;)