h.

Leuke type cursus, als het werkt....
hoe kan het toch dat het programma het opeens niet meer doet... Zeer frustrerend. En ja, misschien is de mac wat ouder, maar we hebben weken naar tevredenheid gebruik kunnen maken van de cursus, en nu in een keer niet meer. Helaas reageert LOI zeer slecht op vragen, behalve wanneer het kritisch wordt via social media. Maar ook dan zijn ze niet bij machte met een passende oplossing te komen. Ben bang dat ik wordt gedwongen een andere compu aan te schaffen

Ervaring LOI Kidzz

mooie typecursus
onwerkbaar systeem en zeer slechte ondersteuning vanuit LOI

Reactie LOI Kidzz:

Beste Hilda,
Bedankt voor je bericht!
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de typecursus. Deze kwestie is reeds in behandeling bij onze technische afdeling. Hen is verzocht om contact op te nemen en op afstand mee te kijken in het programma. Op deze manier kunnen we hopelijk achterhalen waar het probleem ligt. Ik verwacht dat je hier binnenkort een reactie op ontvangt.
Daarnaast is het raadzaam om regelmatig de browser op te schonen door cookies en geschiedenis te wissen. Ook dit kan zorgen voor problemen binnen het programma.
Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet deze te stellen.
Sharon, LOI Webcare

Score voor LOI Kidzz: 1/5