Marlies Kruizenga

Frustratie door vastlopen programma

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochters volgen beiden de nieuwe versie van de typecursus op laptops met de juiste systeemvereisten. Opstarten duurt lang of lukt helemaal niet, programma loopt geregeld vast. Ze doen hun best maar problemen worden helaas niet opgelost (ook niet na geregeld telefonisch en mail-contact). Voorlopig zou ik voor een andere typecursus kiezen totdat het programma beter ontwikkeld is. Wij worstelen nog even door...

Reactie LOI Kidzz:

Beste Marlies,
Bedankt voor je bericht!
Wat jammer om te lezen dat je technische problemen ervaart met de typecursus.
De vernieuwde typecursus bestaat uit een spannend spionnenavontuur.
Dit avontuur is ontwikkeld in een gamedesign en bevat veel zware spellen, missies, video’s en individueel aanpasbare oefeningen.
Ondanks dat de cursus met veel aandacht is ontwikkeld ervaren kinderen toch problemen waarvoor allereerst onze excuses.
Afgelopen weken hebben wij samen met de leverancier de typecursus verder technisch verbeterd.
Omdat de leeromgeving een zware game is vraagt dit echter ook veel van de computer waardoor het belangrijk is dat deze juist staat ingesteld.
Op de volgende pagina staat stap voor stap beschreven hoe je de computer het beste kan instellen om de typecursus zo goed mogelijk te laten werken: https://www.loikidzz.nl/typecursussen/de-beste-instellingen.
Mocht het op je computer, na deze instellingen, nog steeds niet soepel gaan helpen wij je graag verder! Je kan hiervoor contact opnemen met LOI Kidzz via het contactformulier: https://www.loikidzz.nl/contact.
Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Sharon, LOI Webcare

Score voor LOI Kidzz: 1.5/5