LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Melissa

Zijn echt oplichters! Komen met de simpelste dingen aanzetten. Waarschijnlijk iemand uit India gemaakt voor €10,- en de rest steken hun in eigen zak. Want als je vraagt om een nieuw ontwerp laten ze niks meer van zich horen. Uiteindelijk na een maand, omdat ze oh zo druk zijn. Maar een simpel ontwerp heb je binnen 24u? Daarna zijn ze ineens zo druk dat ze nooit meer kunnen reageren. En daarna heb jij het nog gedaan ook. Wat een belachelijk bedrijf!! Ik raad het echt niemand aan!

Reactie LogoLove:

Bedankt voor jouw review Melissa, echter klopt het bovenstaande niet. We zijn begonnen met een logo waar je zelf tevreden over was en ook het volgende zei (copy-paste uit mail):
Bedankt voor het logo! Hij is mooi, professioneel en compact, toch mis ik iets. Misschien de lijnen weg boven en onder Meos Skincare?
Op basis hiervan hebben we het logo ook conform jouw feedback 3 keer gewijzigd, waarna je het project wilde annuleren en een restitutie wilde. Dit is uiteraard niet mogelijk omdat het een maatwerk-project is - we hanteren tevens ook altijd onbeperkt correcties indien een klant niet tevreden is. Dit staat ook allemaal uiteraard in onze algemene voorwaarden en is algemeen bekend met maatwerkprojecten. De bovenstaande beschuldigingen kunnen we ons ook absoluut niet in vinden.

Score voor LogoLove: 1/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Nee