LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Voermans

Logolove bied geen klant tevredenheid. Zij leveren gewoon een visitekaart/briefpapier zonder naar de wensen van de klant te luisteren. Vooraf moet je de factuur betalen. Zij hebben dus het geld al binnen en zo wordt je ook behandeld. Vrijwel geen contact mogelijk met het bedrijf. Sowieso niet per telefoon en per mail wordt ook laat gereageerd of helemaal niet gereageerd. Helaas is ons ontworpen visitekaartje/briefpapier helemaal niet bruikbaar door logolove en wordt ook niet aangepast. Weg gegooid geld!!!! Helaas door een externe partij moeten laten uitvoeren. Logolove gaat niet voor kwaliteit en reageert nergens meer op. Zeer slechte zaak!!! GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!

Reactie LogoLove:

We staan altijd open voor feedback en nemen dit mee in ons proces. Er staan echter een aantal onwaarheden in de review - we hadden de huisstijl van € 59,- conform jouw wensen ontworpen en je was hier uiteindelijk zeer tevreden over. De briefpapier wilde je graag ook in Word template, en dit hebben we voor je gemaakt. Je gaf meerdere malen aan dat je niet wist hoe je deze moest gebruiken, en we hebben ons best gedaan om uit te leggen hoe een Word template werkt

Score voor LogoLove: 0.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Nee