LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Pixs Visuals

In het begin zeer tevreden met de snelheid van reageren van de accountmanager van logolove. Ik had het pakket logo ontwerpen, en kreeg inderdaad na 3 dagen het eerste logo. Het begin van het logo ontwerpen was 9 maart. Er is in de tussentijd 3 keer een correctie geweest de laatste op 22 maart. ik heb zelf meerdere keren een afbeelding bijgevoegd met de punten die ik graag anders had willen zien. echter na 22 maart kreeg ik geen gehoor meer van de accountmanger van logolove. ik heb zelf na het laatste mailcontact 6 mails gestuurd over de gang van zaken, maar kreeg hier maar steeds geen reactie op, als ik met een ander mailadres op de website een algehele vraag via het contact formulier stuurde kreeg ik wel bericht dat het er een grote drukte was en daarom projecten uitliepen. dat kan en daar heb ik als ondernemer ook begrip voor dat dat wel kan gebeuren. alleen dan laat ik mijn klanten wel weten wat de gang van zaken zijn. echter nadat ik steeds geen contact kreeg heb ik een eerste review geplaatst over mijn bevindingen met logolove tot die tijd. ik was in het begin redelijk tevreden en had 3 sterren voor het logo, en snelheid oplevering en reactiesnelheid een 1, de klantvriendelijkheid in het berichten en de netheid van de berichten kan ik niet veel op aanmerken.

nadat ik de eerste review had geplaatst werd er wel snel gereageerd en kon het logo binnen een dag worden geleverd. Het logo ziet er netjes uit. Echter als ook eigenaar van een eigen bedrijf vind ik de het belangrijk dat iedereen eerlijk over zijn bevindingen van een dienst is, hierop schaf ik namelijk wel of niet een dienst aan. er werd mij gevraagd de review te wijzigen en te herzien, ik heb hem niet aangepast over mijn bevindingen van de snelheid van oplevering en de reactiesnelheid.

echter vond ik de klantvriendelijkheid steeds netjes vanuit logolove als er contact was, hierop kan ik weinig tot niks aanmerken, maar ongeacht de drukte en de aanvragen vanuit andere opdrachten vind ik het persoonlijk niet meer dan normaal dat je een klant toch even een bericht geeft als deze een mail terugstuurt, en daarna nogmaals moet vragen om reactie over de staat van de opdracht. aangezien er al bijna 14 dagen niet gereageerd werd terwijl er op de website staat dat er binnen 24 uur gereageerd wordt.

door deze ervaring met logolove zou ik de dienst niet snel aanraden bij andere ondernemers, ik begrijp dat er vaak wel goede ervaringen zijn, daarop had ik ook de dienst aangenomen echter zijn mij deze punten zeer tegenvallen.

Score voor LogoLove: 2.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Nee