LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

beFesti.

Wij hadden voor ons bedrijf een logo besteld bij LogoLove met aardig wat eisen. We hadden namelijk al een redelijk mooi logo maar wij hadden het idee dat het beter kon.

Na dit allemaal met LogoLove te hebben gecommuniceerd kreeg ik gelijk een betaalverzoek. Ik had dit gelijk betaald met het idee dat LogoLove de klus wel kon klaren voor 150 euro excl. BTW.

De eerste opleveringen waren niet echt in de richting van wat wij hadden gevraagd. Dit is niet erg want ze blijven doorgaan tot je tevreden bent.

Na enorm veel mailwisseling werden er telkens maar kleine dingen aangepast waardoor het een aantal weken duurde, wij konden niet verder met onze andere bedrijfsprocessen omdat wij graag het nieuwe logo wilden tonen.

Na een paar weken mailen was ik er klaar mee en wilde ik telefonisch contact. Dit duurde ook weer 1,5 week omdat LogoLove nergens een nummer toont terwijl ze communiceren dat je contact kan hebben via elk kanaal je maar wilt. Toen werd ik opeens anoniem gebeld en werd mij verteld dat wij zelf konden kijken naar lettertypes voor ons logo. Dit is prima maar al snel dachten wij, wij hebben 150 euro betaald voor professionele designers die hebben aangegeven ons huidige logo te verbeteren. Dan moet je dat niet aan ons over laten...

Het eindresultaat (ik kan hier geen bijlages toevoegen anders had ik het graag gedaan) is verre van beter dan ons huidige logo. Het icoontje is nog uniek maar de tekst eronder past er totaal niet bij. Dat kan ieder mens zien. Natuurlijk zit hier een beetje een persoonlijke smaak in, maar vergeleken het portfolio is dit nog kwalitatief veel lager.

Ze zouden echt nooit het logo dat ze hebben opgeleverd aan ons, toevoegen in het portfolio van LogoLove.

We hoopte nog dat we een tegemoetkoming konden krijgen omdat wij het jammer vinden dat wij niet het resultaat hebben gekregen wat wij hadden verwacht. Dit was echter geen optie (hier werd wel in 1 dag op gereageerd) maar we krijgen wel korting op een nieuw logo als wij dat aanschaffen. Zo houd je ons natuurlijk voor de gek...

Ik zou LogoLove niet aanraden. Neem een site als Fiverr waar je voor 20-30 euro al een mooi logo kan ontvangen met snelle communicatie.

Score voor LogoLove: 1.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Nee