LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Anish

Als beginnend bedrijf heb je te maken met tientallen kleine situaties die constant om je aandacht vragen. De meeste kan je zelf afhandelen, maar voor sommige zaken heb je toch echt professionals nodig die jouw visie kunnen vertalen naar een kwalitatief hoogwaardig product. Kunnen ze daarbij ook nog eens met je meedenken en zijn ze helder in de communicatie, dan is dat mooi meegenomen, maar je durft er in deze huidige tijd geen harde eis van te maken.

Tot mijn grote plezier kan ik iedereen die op zoek is naar een logo de mensen van LogoLove van harte aanbevelen! Met ons bedrijf waren we in mei/juni van dit jaar in de fase van het laten ontwikkelen van een logo, en de uitdaging hierbij was om het plaatje dat we in ons hoofd hadden, te laten vertalen naar het uiteindelijke logo.

LogoLove heeft ons hier uitstekend bij geholpen, door goed te luisteren naar wat we wilden, onze ideeën (ik probeerde het telkens zo goed mogelijk te omschrijven, maar beheerste het jargon natuurlijk niet) perfect te vertalen naar ons uiteindelijke logo en telkens zeer positief te reageren op alle feedback die ik hen stuurde. Ze gaven mij echt het gevoel dat ze niet zouden stoppen totdat ik tevreden was, en dat zorgde er op mijn beurt weer voor dat ik gerust alle feedback en wijzigingen liet doorvoeren totdat het eindresultaat volledig naar wens was (een doel dat na slechts enkele contactmomenten al werd bereikt).

Een creatief proces tot een goed einde volbrengen is natuurlijk onmogelijk zonder goed met elkaar te kunnen communiceren, en ook op dit vlak beoordeel ik LogoLove als uitstekend; ze reageren snel en ondanks eventuele gebrekkige kennis vanuit jou als klant, beantwoorden ze al je vragen volledig, nemen ze je opmerkingen serieus en komt in hun communicatie altijd dat ene einddoel goed naar voren: jouw visie zo goed mogelijk tot leven brengen. Nou, dat is ze helemaal gelukt, iedereen die tot nu toe ons logo onder ogen heeft gekregen begreep in één oogopslag wie wij zijn en waar wij voor staan!

Wat ik graag ook nog even wil vermelden: toen ik deze week na bijna drie maanden alsnog een kleine wijziging in het logo wilde laten aanbrengen, was dit binnen een uur geregeld en ook nog geheel kosteloos. Met name dat laatste is iets dat je niet vaak tegenkomt; het illustreert wederom hun betrokkenheid en heeft ervoor gezorgd dat we ons in de toekomst voor al onze grafische vraagstukken weer tot LogoLove zullen wenden.

Dit is de eerste review die ik heb geschreven die zó lang is geworden, maar dat onderstreept wat mij betreft alleen maar hoe tevreden ik ben. Bottom line: ben je op zoek naar deskundige, betrokken en klantvriendelijke professionals voor het laten maken van je logo, dan is LogoLove waar je moet zijn!

Score voor LogoLove: 4.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Ja