Logochoc

Britt van Soest

Bij Logochoc een aantal gekleurde chocoladeletters besteld in kleur en met logo. We waren helemaal enthousiast over de mogelijkheid om een in huisstijl gemaakte chocoladeletter te bestellen. Daarnaast waren de letters ook nog eerder klaar dan verwacht, top!

Helaas waren de letters uiteindelijk wel minder mooi dan verwacht. Het logo ziet er netjes uit. Echter is de gewenste kleur niet netjes 'ingekleurd' waarbij het grootst aantal letters er gewoonweg minder netjes en slordig uitzien. Erg jammer!

Reactie Logochoc:

Hartelijk dank voor uw review, daar helpt u ons geweldig mee.
U bestelde iets nieuws (de chocoladeletters in bedrijfskleur) en dat is te prijzen. U heeft terecht een punt gemaakt over het inkleuren van de letters.
Het inkleuren van de chocoladeletters is een heel nieuwe techniek. Hierbij liepen we tegen problemen aan bij het inkleuren. De kleur liep nogal eens uit, of kwam naast het "kleurvlak". U heeft helaas meerdere van deze letters ontvangen.
We zullen u benaderen om een tevreden klant te krijgen.
Voor het volgend seizoen gaan we verder verbeteren met deze vernieuwende techniek en verwachten we betere resultaten.

Score voor Logochoc: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja