De medewerker berichtte keurig dat hij later kwam. Een correcte man, verontschuldigde zich bijna voor het tarief van € 90,= . Het slot was snel uitgeboord, hij verhielp ook nog even de klemmende voordeur uit zichzelf. Op mijn verzoek heeft hij een offerte gemaakt voor het sluitwerk op de begane grond.

Ik heb ( nog) niks aangeschaft

Deskundigheid van de medewerker

Hij lijkt me deskundig genoeg maar ik heb geen referentiekader.

Reactie Lock Expert:

Goedemiddag Josien,
Heel erg bedankt voor u reactie.
In Zoetermeer rekenen wij een starttarief van €90 inclusief een half uur arbeid.
Dit is van 10 seconden tot 30 minuten. De meeste van onze klanten willen graag op voorhand een prijs en zeker geen verassingen achteraf. Wij rekenen dus niet apart voorrijkosten arbeid enz. Voor het openen van een deur tot het oplossen van een slot probleem.
Wij werken 24/7 (dag en nacht). Over het algemeen zijn wij binnen 30 minuten ter plaatse en hoeft niemand 2 weken te wachten tot wij ze kunnen helpen. De dagdienst monteurs in Zoetermeer werken van 08:00 uur tot 16:00 uur waarna de avondploeg begint en daarna onze nachtploeg. U insteek grendel van de achterdeur was afgebroken waardoor de deur niet meer open kon. Indien wij nog iets anders constateren zoals in u geval een klemmende deur of het smeren van sloten doen wij dit uit service ook gelijk. Voor de reactiesnelheid geeft u ons overigens geen voldoende? iets wat wij in u geval niet helemaal kunnen begrijpen omdat wij indien u dit had gewild direct een monteur hadden kunnen sturen en u na 30 minuten een monteur had kunnen verwachten. Kunt u ons dit nader toelichten?

Score voor Lock Expert: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: geen