LIVIN24

Han

Op 4/8 een Bronx71 Velvet fauteuil Billy Koper besteld. Deze zou de volgende dag op 5/8 geleverd worden door PostNL. 'S morgens een mail van PostNL dat de levering verplaatst werd naar 7/8. Toch kreeg ik een uur later een melding van PostNL dat ze onderweg waren om de stoel te leveren. Gelukkig dacht ik bij mezelf. De stoel werd geleverd maar helaas was het een antracietkleurige ipv koperkleurig. Dus direct een melding gemaakt via hun site dat de stoel weer terug kon. Op maandag kreeg ik een mail dat ze de stoel konden omruilen voor de juiste kleur en deze zou de volgende dag geleverd worden. De verkeerde stoel kon een dag later gratis opgehaald worden door PostNL. De juiste kleur stoel heb ik ontvangen, maar bij het monteren van de pootjes bleek dat de sluitringen ontbraken. Heb zelf maar een paar ringetjes uit de schuur gehaald en gemonteerd. De stoel is precies wat ik zoek maar ik weet nog niet of ik 'm houd. Er komt een nare chemische geur van af. Het schijnt zo'n zeecontainer luchtje te zijn om de container te ontsmetten. Volgens Google is dit formaldehyde en dit moet langzaam uitwasemen. Heb de stoel al een paar dagen buiten gezet om te luchten maar dit helpt nog niet echt. Kortom, mooi ontwerp stoel en fijne stof maar die geur.... brrr. Daarom geen 5 maar 3 sterren.

Ga werken met barcodes ipv kleurcodes.

Score voor LIVIN24: 3/5
Zou u Livin24 aanbevelen? Ja