LIVIN24

Smit

Showroom bezoek in Amersfoort top. Maar dan komen je 4 stoelen binnen, 1 stoel zonder wieltjes geleverd. Bellen, niet netjes te woord gestaan. Verkeerde wieltjes toegestuurd gekregen, weer bellen, uiteindelijk de juiste wieltjes. Nog 2 stoelen besteld, weer 1 stoel zonder wieltjes geleverd, bellen, nu wel vriendelijk te woord gestaan, wieltjes gaan dezelfde dag nog met de post mee. Na 2 dagen nog geen wieltjes, mailen, na dik 1 week wieltjes ontvangen, maar niet dezelfde als de andere 5 stoelen 😝. Wij koper bij Livin24 niets meer...

Voordat je wat verstuurd, controle, want bij 2 stoelen (waar de wieltjes ontbreken) waren niet verpakt met plastic zoals de andere 4 stoelen. En zorg voor voorraad, want het zal vast niet de 2e keer zijn. En biedt de klant iets aan, zeker na de 2e keer.

Reactie LIVIN24:

Beste Smit,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en wat vervelend om te lezen dat jij niet tevreden bent met ons of onze service, hier balen wij dan ook behoorlijk van.
Ik heb met je meegekeken in jouw order en het contact en het is inderdaad niet de bedoeling dat dit niet goed gecontroleerd wordt/nagestuurd wordt, hiervoor dan ook ons excuus.
Wij gaan dit gelijk intern oppakken en hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
Mocht jij nog vragen of opmerkingen voor/aan ons hebben, stuur ons dan gerust een mailtje!
Groetjes,
Team Livin24