LIVIN24

Mariaan Kempen

Ik had eind oktober 4 barkrukken besteld en volgens de website waren ze op voorraad. Het gaat zoals verwacht, ik ontvang mijn orderbevestiging, en mijn track & trace code voor de pakketbezorging. Bij levering krijg ik alleen pakket 2 van 2. Na navraag bij Livin24 zijn ze er zelf niet van op de hoogte, blijkt dat er niet voldoende voorraad is, en levering van de andere twee krukken zal8 weken later, eind december zijn. Het einde van december komt eraan en ik hoor niets van Livin24. Wederom moet ik contact met ze opnemen. Eerst was ze niet op de hoogte van mijn bestelling, later zegt ze dat die pas eind januari wordt geleverd.

3 weken later kom ik per ongeluk de barkrukken pagina tegen en zie dat ze uit voorraad kunnen leveren. Fantastisch, geen bericht, geen follow-up van de klantenservice, geen e-mail dat ze op voorraad zijn. Wederom moet ik zelf contact openen, en krijg alleen een tack and trace link en een stomme reactie van de chatmedewerker.

Zolang ze hun geld hebben, doet klantenservice er niet toe.

Klantenservice en terugkoppelen moet beter

Reactie LIVIN24:

Beste Mariaan,
Bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat jij niet geheel tevreden bent met ons en onze service.
Wij balen ervan dat er tijdens het versturen van jouw bestelling een voorraad fout is gevonden waarvan jij niet juist op de hoogte bent gebracht, dit is natuurlijk niet zoals het hoort.
Ik zie dat wij de avond van te voren zoals afgesproken de track en trace code voor de nieuwe levering hebben gestuurd waarop jij op de hoogte bent gebracht van de levering.
Ik heb het gesprek in de chat terug kunnen lezen en zie dat de vragen zijn beantwoord door mijn collega op een nette manier, wat jammer dat jij dit anders ziet.
Indien jij nog vragen en/of opmerkingen hebt mag jij ons altijd een mailtje sturen t.a.v. Joëlla en dan kijk ik graag even wat beter met je mee!
Ik verneem graag van je'.
Joëlla, Team Livin24

Score voor LIVIN24: 2/5