LIVIN24

Sandra

Maand geleden vriendelijk geholpen in Amersfoort heb daar mijn bank fauteuil en poef besteld. Daarna ging het helemaal mis, het zou 21 december geleverd worden. Ik was eind november in het buitenland zonder enig overleg een mail dat ze de volgende dag komen bezorgen..hoe dan?? Dan laat je toch weten of dat kan? Dus vanuit Spanje gebeld en gezegd dat dat niet kon. Zij konden er niks meer aan doen. Ik met postnlextra@home geappt en ik kon het wel annuleren best raar. Meerdere keren gebeld dat ik de bestelling 16 december wilde hebben en vrij kon nemen van werk.
Nou dat was allemaal geregeld zo leek het. Dag ervoor zou ik SMS krijgen met tijdvak niet gekregen natuurlijk,dus weer gebeld xx zei mevrouw het komt echt vandaag. Toen kwam ineens de DHL voir de deur?? Hij had alleen de fauteuil bij zich. Ik meteen weer gebeld en vanaf dat moment kon ik geen telefonisch contact meer krijgen. Zoooo slecht dat ze niet bereikbaar zijn, dus dan maar mailen heel frustrerend. Volgens xx was zij alleen en met lunchpauze en kon de telefoon niet aannemen. Als klant kan je hier niks mee zo klantonvriendelijk en niet mijn probleem. Zij mailde contact gehad te hebben met postnl en wachtte op antwoord. Inmiddels had ik ook contact met Postnl en bij hun was geen bezorging op mijn adres bekend grrrr. Je moet altijd een track en trace hebben en die hadden ze niet. Om 16 uur sluit de toko en vandaag zaterdag gesloten. Daar zit je dan na meerdere keren vragen bel mij nou voor 16 uur hoe de stand van zaken is. Niks gehoord natuurlijk GEEN BANK dus kan niet normaal zitten met mijn rugproblemen. Mijn oude bank was opgehaald met het idee morgen is de nieuwe er. Ik vind dit zo ontzettend slecht en lees ook slechte Google en Trustpiolet recensies bij meer bezorgingen dat het mis gaat. Ik hoop dat Livein24 dit zsm gaat oplossen en zorgen dat mijn bank er aankomende dagen is. Ik ga dan ook morgen zeker naar Amersfoort om dit te regelen ben echt teleurgesteld en boos. Zo ga je niet met klanten om!!!

Betere communicatie en bereikbaarheid aan de telefoon

Reactie LIVIN24:

Beste Sandra,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Het spijt ons om te horen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling.
Wij zijn het met jou eens dat dit niet de manier van communiceren is en hebben dit gelijk intern ook besproken.
Wij hebben inmiddels contact met jou gehad en bieden ook ons excuus aan voor dit ongemak.
Indien je nog vragen hebt vernemen wij deze graag van jou.
Team Livin24

Score voor LIVIN24: 2/5