LIVIN24

1903 beoordelingen

Menekse

Ik had een lamp gekocht met 3 glazen bollen bij livin24. Het was net 6 weken oud en de bol is al snel kapot gegaan. Heb nog nooit zoiets raars meegemaakt. De glas is van erg dunne glas gemaaamt. Ik had de situatie uitgelegd en gemaild. Ze konden niks voor me betekenen, ze gaven wel 5 procent korting voor een volgende lamp?! Ik heb mijn huidige lamp 6 weken en dan krijg ik 5 procent korting op een nieuwe lamp?! Ik zelf vind het raar dat een lamp zo snel kapot kan gaan. Het glas is ook erg dun, waardoor het zo snel is kapot gegaan. Ik vind dat de productie niet goed is. Heb dit aangegeven en ze zei dat ze dit alleen kon noteren. Ook een nieuw los bol konden ze niet leveren. Geen fijne oplossing dat ik 5 procent korting krijg op een nieuwe lamp terwijl mijn lamp nog geen 6 weken oud is?! Hele slechte kwaliteit!!

Betere oplossing!!

Reactie LIVIN24:

Beste Menekse,
Bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent met ons.
Wij hebben even in de mail gekeken en helaas is dit inderdaad iets wat buiten onze garantie valt. Ik zie dat de lamp besteld is in Juni 2021. Hierna zijn verder geen klachten vermeld van slechte kwaliteit. Wij hebben in september van jou vernomen dat door het tegen elkaar open zetten van de deuren in jouw woning de glazen bollen door de tocht tegen elkaar aangegaan zijn en deze hierdoor zijn gebroken. Helaas is dit niet iets wat onder onze garantie valt aangezien dit onder gebruikersschade valt.
Wij vinden deze situatie erg vervelend waardoor wij jou een compensatie van 5% op een nieuwe lamp hebben aangeboden om jou toch tegemoet te kunnen komen.
Wij vinden het jammer om te lezen dat jij hierdoor niet tevreden over ons bent, hiervoor ons excuus.
Mocht jij nog vragen hebben vernemen wij graag van jou.
Team LIVIN24

Score voor LIVIN24: 0.5/5