LIVIN24

Bussman

Ik heb op maandagavond drie prachtige barkrukken bij Livin24 besteld die op vrijdag al geleverd werden! Als er twee werkdagen levertijd bijstaat dan is het heel mooi als het ook binnen die dagen geleverd wordt, zeker omdat er in de mail ook aangegeven was dat de bestelling door de drukte vertraagd kon worden.
De krukken zijn prachtig, zitten heerlijk, staan stevig en passen perfect onder mijn keukenblad, zoals je ook kon aangeven met de hoogte bij het bestellen. Wat een goede service is dat! Verder verpakken ze de krukken heel zorgvuldig, zodat er onderweg niks met de krukken gebeuren kan en zit er een handige instructie bij de bestelling om de krukken op de juiste manier in elkaar te zetten.
Ik ben echt mega blij met de krukken en zal iedereen aanraden ze bij Livin24 te bestellen!

Het is wellicht nog een idee om aan te geven dat het slim is om met twee mensen de krukken in elkaar te zetten omdat er een stang tussen de poten geplaatst moet worden waar wat spanning op kan komen te staan met het in elkaar zetten. Verder echt mega tevreden, hartelijk bedankt!

Reactie LIVIN24:

Beste Bussman,
Bedankt voor je mooie en zeer positieve review en wat ontzettend leuk om te horen dat je zo te spreken bent over ons.
Wij vinden het erg fijn om te horen dat de levering is goed gegaan en je je barkrukken zo snel in huis had, wij verpakken al onze producten zorgvuldig om schade hier aan te voorkomen.
Wij wensen je ontzettend veel plezier met je prachtige nieuwe barkrukken en zien je graag terug in onze webshop!
Team LIVIN24

Score voor LIVIN24: 5/5