Goede ervaring, kapstok besteld en was precies zoals op de foto.
Fijn in deze coronatijd als je spullen besteld die in werkelijkheid exact hetzelfde zijn als op de foto.
Zeker als je net als wij net verhuisd zijn en dus afhankelijk bent van online bestellen.
Verbeterpunten of tips
Had nog geen foto opgestuurd ( inmiddels wel) en werdt bedankt voor de mooie foto.
Dit is jammer, komt niet echt geloofwaardig over die actie om geld te winnen voor je ingestuurde foto.
Reactie LIVIN24:
Beste Nelleke,
Bedankt voor je mooie en positieve review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons en onze producten.
Wij vinden het jammer om te horen dat je de actie niet geloofwaardig over vindt komen. Uiteraard vinden wij het ontzettend leuk om klant foto's te ontvangen en voor de moeite die hiervoor wordt gedaan willen wij graag iets leuks terug doen, vandaar onze winactie.
Wij wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe kapstok en in jullie nieuwe huis!
Team LIVIN24