Vd Vrande

Na een borstverkleining zat ik echt te wachten op een bh. Na bijna een week en mail gestuurd. Mijn order zou er niet door zijn gekomen, er zou een probleem zijn met de betaling terwijl ik de bevestigingsmail gewoon heb. Er is geen contact opgenomen. Dat was wel zo netjes geweest. Of ik de order nogmaals wilde plaatsen.. nou nee.. Dag order van €400.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Beste Vera,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen over je ervaring en de moeilijkheden die je hebt ondervonden bij het plaatsen van je bestelling. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te horen dat je order niet is doorgekomen vanwege een probleem met de betaling, vooral na een operatie waar je op specifieke compressiekleding wacht.
We willen benadrukken dat dit een proces is waar wij helaas geen controle over hebben. Als de betaling niet voltooid is, wordt de order automatisch niet doorgevoerd in ons systeem. We begrijpen dat dit voor jou erg vervelend is en we willen graag een oplossing vinden.
We hebben geprobeerd contact met je op te nemen via e-mail om dit probleem op te lossen, daar ontvangen we graag een reactie op. We staan nog steeds klaar om je te helpen en we willen graag samen een oplossing vinden.

Score voor Lipoelastic B.V.: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee