Natalie van den Berg - Rocha

Ik heb sinds 2006 altijd al last van mijn rug en nek gehad door een misstap die verkeerd behandeld is. Daarvoor was ik 6x per week in de sportschool actief. Toentertijd alle behandelingen gehad waarvan niets met blijvend resultaat geholpen heeft. Achteraf 12 jaar met scheef bekken gelopen en niet meer gesport.

Ik ben 46 jaar dus veel te jong nog om hier blijvend last van te houden. Sinds 2 jaar had ik extreem veel last. Het voelde alsof er iets afgekneld zat in mijn rug. De laatste 2 jaar heb ik bij de osteopaat gelopen en heb ik manuele therapie gehad. Dit heeft helaas niet geholpen.

De pijn in mijn onderrug (lage rugpijn) straalde soms uit naar mijn benen en naar mijn nek en veroorzaakte hoofdpijn.

Ik ben bij Lifestyle Chiropractic terecht gekomen omdat dit de enige therapie is die ik nog niet geprobeerd had en ik echt een oplossing wil. Zij werken volgens de ZONE techniek. Ik was behoorlijk sceptisch en kon niet geloven dat zij mij konden helpen. De laatste 2 jaar hadden ook geen blijvend effect.

De chiropractors Ken en Brandon zijn zeer ervaren. Zij kunnen door de ZONE techniek precies aanwijzen waar ik op dat moment last van heb en verbetert kan worden. Hiervan blijf ik onder de indruk.

Daarnaast heb ik sinds ik op 27 januari mijn 1e behandeling heb gehad maar 1x extreme hoofdpijn ervaren. Dit was hiervoor zeker 2 a 3x per maand.

Mijn rug voelt veel beter. Het gevoel van afgekneld zijn heb ik niet meer en mijn rug voelt meer open. Ik kan langer staan zonder pijn in mijn onderrug te ervaren en met yoga kan ik verder buigen. Dit had ik niet verwacht.

Door de ZONE techniek behandeling ervaar ik nu dat ikzelf de veroorzaker ben van de spanning in mijn nek. Dit is wat ik zelf oproep in geval van stress waardoor ik nu veel beter weet dat dit iets is waaraan ik moet werken.

De service is fantastisch dit heb ik nog nergens anders meegemaakt. Kelly en Maaike zijn super behulpzaam en denken denken mee in geval van vragen.

Ik ben blij dat mijn rug beter voelt en ik van hieruit mijn sport weer langzaam kan oppakken.

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Zo fijn om te horen!!
Wij zijn ook heel blij met dit resultaat!
Groetjes
TEAM LIFESTYLE CHIROPRACTIC

Score voor Lifestyle Chiropractic: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja