Esther

Ik ben bij Lifestyle Chiropractic binnen gestapt omdat ik radeloos was, ik wist niet meer wat ik moest doen om mijn pijn de baas te worden. Ik liep al meer dan 20 jaar met pijnklachten, pijn in rug,... Ik ben bij Lifestyle Chiropractic binnen gestapt omdat ik radeloos was, ik wist niet meer wat ik moest doen om mijn pijn de baas te worden. Ik liep al meer dan 20 jaar met pijnklachten, pijn in rug, bekken, altijd maar hoofdpijn, veel spierpijnachtige klachten en veel stijfheid waardoor ik heel slecht sliep, het pijnlijke draaien in bed zorgde ervoor dat ik licht sliep en veel wakker was, wat weer vermoeidheidsklachten op de dag gaf. Bij de reumatoloog diagnose fibromyalgie gekregen en het advies "leer er maar mee leven" hoe dan..?, ik stagneerde in mijn leven omdat ik zoveel pijn had.

Ik had gelezen over de 6 zones techniek van Lifestyle Chiropractic, het klonk ergens te mooi om waar te zijn, hoe kan dit werken? maar omdat ik met mijn handen in het haar zat, heb ik in mijzelf geïnvesteerd en ben ik het traject toch ingestapt.
De eerste 12 behandelingen merkte ik hele lichte veranderingen en maakte ik mij zorgen of dit wel werkte bij mij, dit tijdens evaluatie besproken en ze vroegen of ik toch geduld wilde hebben. Ze hadden gelijk, ik ben nu kleine 6 weken behandeld en er is al zoveel winst al behaald. Ik merk dat ik veel beter en dieper slaap, nagenoeg geen hoofdpijn meer. Stijfheid is er bijna niet meer en de pijnklachten nemen steeds verder af. Hoe kan het dat je al 20 jaar met klachten loopt en in aantal weken tijd zoveel verbetering merkt?
De behandelingen vind ik elke keer weer intens maar ze duren kort en zijn daardoor goed te doen.
Wat heel fijn is dat je gezien voelt bij het team, ze zijn vriendelijk en hebben een gezellige open houding.
Het resultaat is dat ik mijn leven steeds meer terug krijg en dat op relatief korte termijn, dit had ik niet voormogelijk gehouden, dankbaar voor alle behandelingen en hulp van Ken, Brandon, Kelly en Jolanda, dank jullie wel :-)

Hai Esther
Bedankt voor de mooie review.
Wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt.
Tot gauw in de praktijk.
Groetjes team lifestyle

Jurgen Broere

Professionals en gedreven

Hai Jurgen,
Bedankt voor de review :)
We zien je snel en zijn erg blij dat je je nu al zo goed voelt.

Twan van Abswoude

Afgelopen maand begonnen bij lifestyle chiropractic vanwege wat rugklachten. Na de eerste 2 sessies met de zone techniek merkte ik dat ik veel meer lucht kreeg in mijn longen en dat mijn houding een... Afgelopen maand begonnen bij lifestyle chiropractic vanwege wat rugklachten. Na de eerste 2 sessies met de zone techniek merkte ik dat ik veel meer lucht kreeg in mijn longen en dat mijn houding een stuk beter is geworden. Na de 6e sessie merkte ik dat mijn rugklachten ook al flink afnamen.

Hai Twan,
Bedankt voor de mooie review! We zijn erg blij dat het al zo goed gaat en dat je lekker soepel kan golfen :)
Tot snel in de praktijk.

Spaargaren Schilderwerken

Als je al heel lang last van rugklachten hebt en na een paar keer al resultaat merkt .
Dan word je daar een blij mens van.
Leuk spontaan team !
Een aanrader voor een ieder!

Bianca van Dam

Ik ben al ruim een jaar aan het kwakkelen met m'n gezondheid met rugpijn, buikpijn en darmklachten. De hele medische molen doorlopen, maar zonder resultaat. Ik heb via de website een gratis... Ik ben al ruim een jaar aan het kwakkelen met m'n gezondheid met rugpijn, buikpijn en darmklachten. De hele medische molen doorlopen, maar zonder resultaat. Ik heb via de website een gratis kennismaking aangevraagd. Ik werd vriendelijk teruggebeld en heb inmiddels drie behandelingen achter de rug met de ZONE techniek met nu al vermindering van de klachten. Hele fijne praktijk met vriendelijke medewerkers, dus zeker een aanrader voor allerlei diverse klachten.

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Dankjewel voor deze mooie review Bianca.
We zijn erg erg blij dat je pas na 3 behandelingen al zo'n verschil merkt.
Zoals we zeiden in de praktijk zijn je klachten verleden tijd en gaan we...
Dankjewel voor deze mooie review Bianca.
We zijn erg erg blij dat je pas na 3 behandelingen al zo'n verschil merkt.
Zoals we zeiden in de praktijk zijn je klachten verleden tijd en gaan we zorgen dat ze daar ook blijven!
We zien je snel!

Lau Van Der Linden

Professioneel en vriendelijk team. Na een lange periode met rugklachten, nu pijn vrij.

Reactie Lifestyle Chiropractic:

Dankjewel voor deze mooie review Lau.
Blij te horen dat je nu van je rugklachten af bent sinds de behandelingen met onze zone techniek.
We zien je snel!

Thirza

Al meer dan tien jaar erge nekklachten, nu een aantal keer bij deze praktijk geweest en de klachten zijn al veel minder! Met fysiotherapie had ik nooit zoon goed resultaat. Lifestyle Chiropractic... Al meer dan tien jaar erge nekklachten, nu een aantal keer bij deze praktijk geweest en de klachten zijn al veel minder! Met fysiotherapie had ik nooit zoon goed resultaat. Lifestyle Chiropractic werkt met de ‘zone techniek’ en zorgt er zo voor dat alle punten behandeld worden. Het is een fijne praktijk waar een goede sfeer hangt. Ik ben benieuwd naar de verdere resultaten!

Hai Thirza,
We zijn zo blij dat wij en de zone techniek je nu al zo goed hebben kunnen helpen. Voordat je het weet zijn je klachten een ding van de verleden tijd :)
Tot snel en onwijs...
Hai Thirza,
Tot snel en onwijs bedankt voor de mooie review.

Sven van Osch

Kwam bij lifestyle Chiropractor terecht, met een hernia. Kon al dezelfde dag al langs. En na een onderzoek, kreeg ik gelijk een behandelplan. Nu 4 weken later, ben ik zo goed als, van mijn klachten... Kwam bij lifestyle Chiropractor terecht, met een hernia. Kon al dezelfde dag al langs. En na een onderzoek, kreeg ik gelijk een behandelplan. Nu 4 weken later, ben ik zo goed als, van mijn klachten af.
Super vriendelijk personeel.

Hai Sven,
Dank je wel voor de mooie review!
We zijn blij dat je weer beetje bomen kan klimmen :)
Tot snel!

Sergio

Ik had de hoop al opgegeven maar door de behandelingen voel ik mij veel beter. Ik kan mijn arm weer bijna normaal gebruiken wat ik voorheen niet kon. Heb geen last meer van duizelingen. Ben pas een... Ik had de hoop al opgegeven maar door de behandelingen voel ik mij veel beter. Ik kan mijn arm weer bijna normaal gebruiken wat ik voorheen niet kon. Heb geen last meer van duizelingen. Ben pas een paar keer geweest dus het kan volgens mij alleen maar nog beter worden.

Hai Sergio,
Wat een verschil nu al he?
We blijven lekker doorgaan tot je weer helemaal 100% de oude Sergio bent :)
Tot snel.

Natalie van den Berg - Rocha

Ik heb sinds 2006 altijd al last van mijn rug en nek gehad door een misstap die verkeerd behandeld is. Daarvoor was ik 6x per week in de sportschool actief. Toentertijd alle behandelingen gehad... Ik heb sinds 2006 altijd al last van mijn rug en nek gehad door een misstap die verkeerd behandeld is. Daarvoor was ik 6x per week in de sportschool actief. Toentertijd alle behandelingen gehad waarvan niets met blijvend resultaat geholpen heeft. Achteraf 12 jaar met scheef bekken gelopen en niet meer gesport.

Ik ben 46 jaar dus veel te jong nog om hier blijvend last van te houden. Sinds 2 jaar had ik extreem veel last. Het voelde alsof er iets afgekneld zat in mijn rug. De laatste 2 jaar heb ik bij de osteopaat gelopen en heb ik manuele therapie gehad. Dit heeft helaas niet geholpen.

De pijn in mijn onderrug (lage rugpijn) straalde soms uit naar mijn benen en naar mijn nek en veroorzaakte hoofdpijn.

Ik ben bij Lifestyle Chiropractic terecht gekomen omdat dit de enige therapie is die ik nog niet geprobeerd had en ik echt een oplossing wil. Zij werken volgens de ZONE techniek. Ik was behoorlijk sceptisch en kon niet geloven dat zij mij konden helpen. De laatste 2 jaar hadden ook geen blijvend effect.

De chiropractors Ken en Brandon zijn zeer ervaren. Zij kunnen door de ZONE techniek precies aanwijzen waar ik op dat moment last van heb en verbetert kan worden. Hiervan blijf ik onder de indruk.

Daarnaast heb ik sinds ik op 27 januari mijn 1e behandeling heb gehad maar 1x extreme hoofdpijn ervaren. Dit was hiervoor zeker 2 a 3x per maand.

Mijn rug voelt veel beter. Het gevoel van afgekneld zijn heb ik niet meer en mijn rug voelt meer open. Ik kan langer staan zonder pijn in mijn onderrug te ervaren en met yoga kan ik verder buigen. Dit had ik niet verwacht.

Door de ZONE techniek behandeling ervaar ik nu dat ikzelf de veroorzaker ben van de spanning in mijn nek. Dit is wat ik zelf oproep in geval van stress waardoor ik nu veel beter weet dat dit iets is waaraan ik moet werken.

De service is fantastisch dit heb ik nog nergens anders meegemaakt. Kelly en Maaike zijn super behulpzaam en denken denken mee in geval van vragen.

Ik ben blij dat mijn rug beter voelt en ik van hieruit mijn sport weer langzaam kan oppakken.

Zo fijn om te horen!!
Wij zijn ook heel blij met dit resultaat!
Groetjes
TEAM LIFESTYLE CHIROPRACTIC