Snelheid levering:

Slecht

Mooie designs, slechte service

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Beste Pelle,
Allereerst willen wij nogmaals onze oprechte excuses aanbieden dat er kleurverschil is geweest in jullie prachtige kaartje ten opzicht van de proefkaart. Omdat elke oplage een eigen, uniek proces heeft kan er altijd een minimaal kleurverschil zijn, echter moet deze wel binnen de marge vallen. Het kleurverschil in jullie kaartje was te groot en hierdoor hebben we jullie voorgesteld om een spoedherdruk in te zetten desondanks hebben jullie er voor gekozen om de kaarten toch te verzenden omdat jullie niet wilde wachten op nieuwe. En dat begrijpen we, het is niet leuk te wachten met het versturen van de geboortekaartjes. Helaas bemoeilijkt dit voor ons het passend oplossen van deze situatie. Want versturen van de kaartjes betekend akkoord gaan met het geen jullie ontvangen hebben. We hebben jullie hierdoor een compensatieposter aangeboden waardoor jullie alsnog een mooi blijvende herinnering hebben aan het geboortekaartje. We vinden het erg vervelend dat het zo is verlopen en nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We wensen jullie heel veel geluk samen!

Score voor Lief Leuk & Eigen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee