Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Maarten

Onze geboortekaartjes lieten twee weken op zich wachten totdat ze geleverd werden. De klantenservice liet ons weten dat ze niet door de kwaliteitscontrole kwamen en het daardoor wat langer zou duren. Helaas duurde het daarna alsnog erg lang voordat we de kaartjes kregen (9 dagen). Het contact met de klantenservice was goed en men leek erg begripvol. Helaas werden de bijbestelde enveloppen daarna ook vergeten, waardoor wij onze kaartjes nog steeds niet konden versturen. De kwaliteit van de kaartjes is goed, maar door de wachttijd zouden wij de kaartjes achteraf altijd ergens anders willen ontwerpen/aanschaffen.

Contact klantenservice vriendelijkheid

Snelheid levering, visuele editor kaartjes

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Beste Maarten,
Bedankt voor je bericht! We vinden het erg fijn dat jullie de tijd hebben genomen een review voor ons te schrijven. We vinden het heel erg vervelend dat jullie langer op de prachtige kaartjes hebben moeten wachten dan jullie normaliter van ons mogen verwachten. Gezien jullie geboortekaartje een prachtige wolkenuitsnede heeft aan de voorzijde, duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen voordat jullie kaartje verzendklaar is. Helaas is jullie kaartje niet door de kwaliteitscontrole gekomen en hierdoor opnieuw in productie gegaan wat heeft gezorgd dat jullie kaartjes pas na 9 dagen bij jullie werd bezorgd en we begrijpen volledig dat jullie teleurgesteld waren dat dan ook nog eens de enveloppen vergeten waren mee te sturen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor ook onze oprechte excuses! Graag nemen we deze week nog even met jullie contact op en helpen we jullie vanuit daar graag verder. Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Score voor Lief Leuk & Eigen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: