Lezen123

Productinformatie / Product information
Klantvriendelijkheid / Customer service
Snelheid levering / Delivery time
Bestelgemak / easy ordering

Ik koop vaker leesbrillen bij jullie, maar de twee die ik nu gekocht had, vielen mij heel erg tegen.
Het leken wel kinderbrillen. Geen gezicht! Het zou beter zijn de bril op een foto met gezicht te zien, dan had ik gelijk gezien, dat ik deze brillen niet moet bestellen. Dit zijn echt geen grillen voor een volwassen iemand en al helemaal niet omdat de mode voor leesbrillen grote glazen is. Ik ga eens ergens anders kijken, sorry.

Reactie Lezen123:

Goedemorgen mevrouw Breijer,
Hartelijk dank voor uw review! Hier zijn we enorm blij mee omdat we graag onze producten en service afstemmen op de wens van de klanten.
Wat vervelend dat de bestelde brillen niet geheel naar wens zijn. Ik zie dat wij de brillen van u retour hebben mogen ontvangen en deze direct aan u zijn terugbetaald.
Wist u dat u onder het kopje "details" bij elke bril de afmetingen terug kunt vinden? We begrijpen echter dat het lastig is het formaat van een bril in te schatten, ieder hoofd is natuurlijk anders. Artikel 214 is zelfs een van onze best verkochte items op dit moment.
Omdat veel brillen aangekocht worden door zowel mannen als vrouwen, vinden we het erg lastig hier een geschikt model voor te vinden. Wel zijn we bezig met het bewerken van front foto's, zodat ze afmetingen duidelijker worden weergegeven.
Hopelijk mogen wij u toch nog eens voorzien van een hippe leesbril!
Fijne dag :)
Team Lezen123.nl