M.

Veel opties om de kaart naar eigen hand te zetten. Mooie kaarten. Wij vonden de (goud)foliedruk qua kwaliteit wat tegenvallen, maar ja, komt denk ik ook gewoon uit een printer. Al met al wel een chique uitstraling.
Erg jammer was dat de proefdrukken telkens vertraging hadden, waardoor we onze uitnodigingen uiteindelijk pas een week later dan gehoopt konden versturen. Maar dit kwam naast de vertraging, mede door een feestdag. Vanwege de foliedruk en de vertraging geen vijf maar 3,5 sterren.

Reactie Leintjes.nl:

Fijn dat julie veel naar eigen hand hebben kunnen zetten. Inderdaad waren er vertragingen afgelopen periode omdat er een stansmachine defect was. Hierdoor zijn er vertragingen ontstaan en heb ik geprobeerd daarover te informeren omdat de levering was vertraagd.
Qua folie heeft het een ander effect bij de keuze van papiersoort, bij linnen aangezien deze een korreltje heeft in het papier zie je dit ook terug in de folie en dus iets minder strak. Papiersoorten zoals coated karton en soft touch hebben wel een strakker effect, maar dit is uiteraard een keuze.

Score voor Leintjes.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja