Rob Melis

Helemaal top, eerst een email gestuurd waarop de volgende dag al een zeer volledig antwoord volgde. Toen nog wat telefoontjes die ook helemaal top werden beantwoord. Omdat ik toch twijfelde over mijn keuze, had ik gevraagd of ik de vrijdag daarop even mocht komen kijken en om de spullen dan meteen mee te nemen. Dat was geen probleem werd gezegd, er was een grote showroom, alleen bleek bij aankomst dat er een verbouwing plaatsvond. Er was dus weinig te kijken. Die reiskosten had ik mij dus kunnen besparen. De dame die mij hielp was ter zake kundig en heel aardig en maakten de irritante verbouwingsgeluiden meer dan goed. Daarna een goed bakje koffie om de paar minuten wachttijd , totdat de spullen verzameld waren, door te komen en tot slot een behulpzame medewerker die alles bij mij achter in de wagen legt. Aan het einde een 9+

Goede adviezen en goede prijs

Reactie Ledstores:

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback. Ons team doet erg hun best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Vervelend om te horen dat u net tijdens de verbouwen bent langsgekomen en dat de situatie niet helemaal helder was uitgelegd.
Fijn dat u alsnog een goede ervaring heeft gehad en u professioneel en vriendelijk geholpen bent. Dat is waar wij naar streven.
Wij hopen u graag binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groet,
Anna

Score voor Ledstores: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja