CTM Real Estate II NV

Mijn ervaring leek redelijk goed te zijn totdat ik in Curacao de doos die jullie bij mij hebben laten bezorgen slechts een deel van de bestelling bevat namelijk 20 X down-4000K-24 lampen. De bestelling waarvoor is betaald is voor 26 van deze lampen plus 6 X down-4000K-12 lampen. 12 lampen zijn dus niet afgeleverd. Ik ben er in goed vertrouwen vanuit gegaan dat u uw werk goed doet. Hoe moeilijk is dit??
Eerst werd de bestelling in de avonduren bezorgd door Redjepakettje terwijl het bezorgadres een vracht vetschepingsbedrijf is die om 17:00 uur sluit. Mij is niet vooraf gemeld dat Redjepaketje alleen in de avonduren bezorgd. Heel slordig.
Toen heb ik het laten bezorgen op mijn verblijfadres in Amsterdam aan de Parnassusweg 376. Dat is ook gebeurd. Maar ik kon niet vermoeden dat het om een deelbezorging ging.

Hoe dan ook, het resultaat van dit onfortuinlijk verhaal is, dat ik conform de faktuur nr F-19120313 die volledig heb betaald en tot overmaat van ramp op grond van de faktuur bij aankomst in Curacao over het volledig bedrag van de faktuur invoerrechten heb moeten betalen voor een bedrag van ANG 268.40.

Hoe wordt dit opgelost?

Ik hoor graag spoedig van u. Ik ben te bereiken op telnr +5999 5602368 (Curacao).
Mijn e-mail adres is georgepraag@me.com.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
hartelijk dank voor uw feedback!
Ten eerste, onze excuses voor het ongemak en de slechte ervaring.
Het bezorgbedrijf Redjepakketje is voornamelijk voor particulier omdat zij tot 23:00 uur uitleveren.
Grotere bestellingen worden in delen geleverd, klanten worden ook hierover op de hoogde gebracht.
Onze klantenservice heeft hiervoor een nalevering aangemaakt omdat het tweede pakket detour is gekomen .
Hartelijk dank voor uw tijd en geduld!

Score voor Ledpaneelgroothandel: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Would you recommend us? Nee