Reviews

8.6 / 10
6498 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

EMSENS

1/10

Super slecht er is al tweemaal een dag van levering aangekondigd en nog steeds is er niets geleverd op 6/10/2021, bestelling en betaling is van 28 september 2021.Voor verzending werden kosten aangerekend. Dezelfde dag bestelde ik nog vier pakketten elders zonder vervoerkosten en die waren een dag later bij mij. Wat nu te doen???

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
dank u wel voor uw feedback.
Uw order is nog op dezelfde dag, dus 28-09-21 verstuurd.
Helaas was er een vertraging afgelopen door de leverancier, waardoor uw order later is afgeleverd dan geplant, waarvoor excuses!
Mocht u veder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.


Score voor Ledpaneelgroothandel: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Would you recommend us? Nee
Geslacht: Man
Aangekocht product: