Piet Varkevisser

Ik heb een dimmer gekocht voor mijn led verlichting, hij werkt prima. De bestelling is vlot verlopen, op 2 oktober besteld en op 4 oktober binnen. Dat kan sneller maar ik vind het geen probleem. Nu opnieuw weer een dimmer besteld alleen de website vind ik niet helemaal gebruiksvriendelijk als het om betalen gaat. Er is een voorkeur keuze voor betalen vooraf ingevuld, als je niet kiest wordt dit de keuze. Niet doen Ledpaneelgroothandel, laat de koper zelf kiezen.
Trouwens klantvriendelijkheid van de telefoniste kan ook een stuk beter, zij was niet van plan ook maar enige activiteit te ontplooien op mijn vraag of ik een tweevoudig afdekraam kon bestellen. Ik moest maar even gaan googelen want die hadden zij niet
Als je weet wat je wil hebben en het staat op de website, gewoon bestellen. Telefonisch geen extra vragen stellen, dat is te moeilijk.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Piet,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel zoals verwacht was. Onze klantenservice staat u uiteraard graag te woord voor enige vragen en/of opmerkingen.
Anna

Score voor Ledpaneelgroothandel: 3/5