Opgelicht!

Heb enkele led floodlights besteld waarbij ik de optie had snoer met stekker erbij te bestellen.
Ik ging ervan uit dat er geen snoer aan de floodlight zat, dus bestelde ik deze erbij.
Daarvoor moest per floodlight €2,99 bijbetaald worden.
Dat is bijna de helft van het floodlight zelf.
Bij levering bleek er al een snoer gemonteerd te zijn.
Dat bleek niet uit de omschrijving op de website.
Bij telefonische navraag kreeg ik het smoesje dat ik het snoer aan de lamp daarmee kon verlengen door de stekker te verwijderen en de twee snoeren aan elkaar te verbinden .
Maar aangezien het om buitenverlichting gaat is dat niet zonder meer mogelijk.
Ik had dus onnodig extra snoeren besteld.
De dame van de klantenservice (ze weet helemaal niks van elektra blijkt) was echter zeer beslist van mening dat het geleverde klopte (en gaf daarbij een zeer gevaarlijk advies) maar gaf aan dat ik de extra snoeren kon terugsturen.
Daar er geen artikelnr/bestelnr van de extra snoeren bekend is kon ik het invul formulier van de retourzending niet compleet maken. Daarbij moest ik zelf de retourkosten betalen.
Voor een netto teruggave van €7,00 heb ik me de gang naar het postkantoor maar bespaard.
Conclusie;
Onvriendelijke, ongeinteresseerdeklantenservice.
Twijfelachtige productomschrijving.
Slecht retour beleid.
Alle ander materialen bij andere webshop gekocht.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel volgens uw verwachting was. Wij hopen dat u niet aarzelt contact op te nemen wanneer u nog op- of aanmerkingen heeft. Onze klantenservice zoekt graag een zo passend mogelijke oplossing voor u.
Anna

Score voor Ledpaneelgroothandel: 0.5/5