Michel

Producten besteld en betaald op vrijdag, de maandag erna was de status van betaling nog "wachten op betaling".
Ik wilde graag de bestelling wijzigen ( dimbaar ipv niet dimbaar).Toen 2x gebeld en weer opgehangen na enige tijd, ik vond het lang duren. Toen een mail gestuurd met de vraag om bij te betalen en bestelling te wijzigen. Toen toch maar weer gebeld en gewacht tot er werd opgenomen, dat duurde 3 kwartier! Toen de telefoniste opnam leek het alsof ik ze wakker had gebeld of onder invloed was van iets waar je niet sneller van wordt. Een en ander uitgelegd en omdat de betaling toch nog niet rond was verwachtte ik dat ik wel kon bijbetalen en wijzigen. Dit kon niet volgens haar, en ze zou mijn gestuurde mail nog checken. Even gewacht en daarna vroeg ik nogmaals om te wijzigen omdat de betaling toch nog niet rond was. Ze zei ze dat de bestelling al was verzonden dus het kon het sowieso niet. Na dit telefoontje van in totaal bijna een uur niet veel wijzer. Een paar uur later kreeg ik een mail dat het pakket verzonden werd. Al met al geen prettige ervaring, maar er zal best het een en ander goed gaan, weet nog niet of ik nogmaals bestel, en weet ook nog niet hoe de producten zijn.
Dus wel of niet aanbevelen, zou ik willen zeggen "weet niet", maar die keuze heb ik niet..dan wordt het toch nee niet aanbevelen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Michel,
Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u uw ervaring niet voldeed aan uw verwachting. Gelukkig was alles die maandagochtend gelijk al verstuurd, als eerstvolgend moment en waren er geen problemen. Wij hopen dat u contact met ons opneemt mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben.
Anna

Score voor Ledpaneelgroothandel: 2/5