Drama, verkeerde dimmers geleverd. Daarnaast zoemen de ledlampen. Verschillende kleuren wit gekregen waardoor het bijna een disco lijkt thuis. Nou is alles wel op te lossen als we contact kunnen krijgen met de helpdesk. Ze werken alleen met Whatsapp en dat gaat moeizaam. Om de uur krijgen we reactie... Zeker geen aanrader!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat uw ervaring niet aan uw verwachting voldeed.
Wij hebben een klantenservice die maandag tot en met zaterdag van 9:00-17:00 bereikbaar is via chat, telefoon, Whatsapp en e-mail. Het kan echter druk zijn waardoor het iets langer kan duren dat u contact heeft maar ons team staat u erg graag te woord, ook via andere communicatiekanalen. Dat u om het uur antwoord kreeg ik natuurlijk niet de bedoeling en dat gaan we terugkoppelen aan de klantenservice.
Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen en altijd samen met de klant te kijken naar een gepaste oplossing. Het is fijn om te horen dat er een gepaste oplossing is gevonden en wij hopen dat u niet aarzelt contact op te nemen, mochten er nog onduidelijkheden zijn.
Anna

Score voor Ledpaneelgroothandel: 0.5/5