Naam bij de redactie bekend

Afspraken via de garage lopen soepeler, zijn sneller gepland en op een tijdstip dat het mij uitkomt, dan via de website/app. Communicatie vanuit Leaseplan is niet fijn. Ik wordt gevraagd te bellen, echter, telefoonnummer is niet te vinden op de site, daarna een zeer lange wachtrij. Via de chat krijg ik korte antwoorden en moet zelf vragen naar wat de boodschap nu echt betekent. Daarna wordt ik teruggestuurd naar de garage om daar de kosten maar te vragen van de reparatie. De garage belt er vervolgens achter aan naar Leaseplan, maar helaas moet ik toch uiteindelijk bij de afdeling Schade zijn en hen mailen om mijn eigen risico kosten te achterhalen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over in welke mate het terecht is om voor deze reparatie kosten in rekening te brengen. Maar goed, een budget leasemaatschappij moet natuurlijk ergens zijn geld weer vandaan halen.

Omslachtige planning, veel gedoe, onduidelijkheid over kosten, niet meedenken. Wel fijn dat je zelf je garage kan kiezen, want die zijn flexibel, meedenkend en leveren goed werk.

Titel beoordeling:

Niet tevreden