Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Elia Oor

Met een kleine groep hebben wij ons onder begeleiding van de docenten verdiept in het Symposium van Plato en Florentijnse kunst. De omvang van de groep zorgde er naar mijn idee voor dat we tijdens colleges en rondleidingen meer verdiepende vragen konden stellen. In onze vrije tijd hebben we ook tal van musea bezocht en de stof van de colleges nabesproken onderling.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Naar Florence voor kunst en wijsheid

Een gevarieerd programma met veel interessante elementen en genoeg vrije tijd.

Voor wie katholiek is (al zouden anderen ook interesse kunnen hebben) zou het fijn zijn om een overzicht te hebben van kerken in de buurt.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

De colleges over het Symposium waren voor mij het meest leerzaam, aangezien de stof die in deze dialoog aan bod komt betrekking heeft op belangrijke aspecten van het leven waar iedereen mee te maken heeft. Verder kregen we tijdens de colleges van de docent regelmatig stukjes kennis ter ‘algemene ontwikkeling’ mee, dat was mooi meegenomen. De discussies die tijdens deze colleges plaatsvonden hebben mij ook toegestaan om kennis te maken met de opvattingen van mijn medeparticipanten over kwesties zoals waarheid, schoonheid en liefde.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Eenvoudig en overzichtelijk.

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Naar Florence voor kunst en wijsheid